WEBSHOPPING
E-FULFILMENT
Online product verkoop, klinkt simpel genoeg toch? Een klant begeeft zich in een virtuele shop, is geïnteresseerd in een product en gaat dus over tot de koop ervan. Helaas zijn er veel shops die met die instelling met mooie producten en diensten toch ten onder zijn gegaan. Er zijn oneindig veel factoren die de virtuele ‘wandeling’ door uw shop kunnen beïnvloeden, positief maar zeker ook negatief.
Wilt u graag een webshop die naast uw huidige verkoopkanaal van toegevoegde waarde is? Dan zijn dit punten waar we samen met u om de tafel gaan zitten en in kaart brengen;
- Hoe verzorgt u de inkoop, de opslag en distribueren van de te verkopen items?
- Data gegenereerd uit de webshop voor de verplichte administratie.
- Klantenservice vanuit de webshop (chatfunctie, FAQ of live ondersteuning van de klant etc.).
- Agile Marketing, het informeren van uw klant middels de webshop dat nodig is om de bestelling te plaatsen naar de klant toe.
- Tooling inzetten om binnen de webshop meer naamsbekendheid te genereren, afzetmarkt te vergroten en een wederkerende klanten te bewerkstelligen.
- Content verzorging, zorg voor de juiste visuele weergave van het product met de juiste informatie.
- Correcte weergave van de eigenschappen zijn van essentieel belang voor de doelgroep webshoppers.
- Veilige betaalomgeving, naast accurate weergave van producten, het belangrijkste onderdeel van een webshop en daarbij de grote bijdrager van een positieve customer journey.
Signed, sealed & delivered...
Volledig uw product verkoop online of een goede bijverdienste? Met een webshop kunt u uw klant te allen tijde van dienst zijn en de stijging in uw omzet is natuurlijk mooi meegenomen.